خواستی درک کن...نخواستی شرکم کن

متن مرتبط با «به من بیاموز» در سایت خواستی درک کن...نخواستی شرکم کن نوشته شده است

من شکستن نمیدانم...

  • نیلوبلاگ

    من شکستن نمیدانم...xa0ولی هرکس ازکنارم گذشت شکستن را خوب بلد بود..xa0xa0xa0دلم را،عهدش را،غرورم را،کمرم را...!xa0xa0AVVA ...

    ادامه مطلب
  • به من بیاموز...

  • نیلوبلاگ

    به من بیاموز؟!xa0دوست بدارم کسانی را که دوستم ندارند،xa0گریه کنم،xa0برای کسانی که هچگاه غم مرا نخوردند،xa0لبخند بزنم،xa0به کسانی که هرگز تبسمی به صورتم ننواختند،xa0وxa0عشق بورزم،xa0به کسانی که عاشقم نیستند...xa0دکترعلی شریعتیxa0AVVA...

    ادامه مطلب