خواستی درک کن...نخواستی شرکم کن

متن مرتبط با «نمیدانم تو میدانی» در سایت خواستی درک کن...نخواستی شرکم کن نوشته شده است

من شکستن نمیدانم...

  • نیلوبلاگ

    من شکستن نمیدانم...xa0ولی هرکس ازکنارم گذشت شکستن را خوب بلد بود..xa0xa0xa0دلم را،عهدش را،غرورم را،کمرم را...!xa0xa0AVVA ...

    ادامه مطلب
  • نمیدانم...

  • نیلوبلاگ

    نمیدانم...xa0نمیخواهم بدانم گوزه گرxa0ازخاک اندامم چه خواهد ساخت...xa0ولی بسیارمشتاقم خاک گلویمxa0xa0سوتکی ساز...xa0گلویم سوتکی باشد به دست کودکی گستاخ وبازیگوشxa0واو یکریز وپی درپی دم گرم چموشش رادرxa0گلویم سخت بفشارد...xa0وxa0خواب خفتگان خفته را آشفته تر سازد...xa0بدین سان بشکندxa0xa0هردم سکوت مرگبارم را....!!!xa0دکتر علی شریعتیxa0xa0AVVA...

    ادامه مطلب